HOME » FAQ

FAQ


- Kan ik een bestelling terugsturen?
   Uiteraard!
   Indien een product niet voldoet aan je wensen, kan je dit binnen de 14 dagen terugsturen. LET OP!! De originele labels moeten nog aan het product bevestigd zijn. Na ontvangst van jouw pakket, wordt indien aan de voorwaarden voldaan, de aankoopsom terugbetaald. Zorg wel steeds dat duidelijk naam+adres+rekeningnummer vermeld is.

 

- Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis? 
   
Van zodra wij u bestelling ontvangen, gaan wij onmiddellijk aan de slag om uw pakketje klaar te maken en wordt dit in de maten van het mogelijke diezelfde dag, uiterlijk de volgende dag verstuurd. Wanneer het pakket bij ons vertrekt, krijgt u hiervan een bevestigingsmail.

 

- Worden er verzendingskosten aangerekend?
   
Bij een bestelling hoger dan 35 euro is de verzending gratis. Bestellingen minder dan 35 euro, wordt er een verzendkost aangerekend
   van 3,50 euro.

- Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
   
Ja!
   Indien u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, gelieven een seintje te geven via ons contactformulier.

 

- Welke betaalmethodes bieden jullie aan? 
   U kan bij ons op verschillende wijze betalen met : 
   - Bancontact 
   - Payconic
   - Paypal 
   - Visa/creditcard
   - Applepay
   - Overschrijving
   - iDeal


- Kan ik een waardebon kopen?  
   
Jazeker! U kan via volgende link een waardebon bestellen vanaf 20 euro. Deze blijft een jaar geldig. 

- Wat is een elektronisch aankoopbewijs?

   Het is een elektronisch factureringssyteem dat de aankoopbon overbodig maakt. Vanaf nu zullen alle bestellingen via de website dit nieuwe  systeem invoeren.


- Waar kan ik mijn aankoopbewijs terugvinden?

  Je ontvangt ieder aankoopbewijs in de e-mails die we je sturen vanuit Pretty In Ink met betrekking tot je bestelling en ze worden ook   automatisch opgeslagen in het gedeelte "Mijn Bestellingen" van je persoonlijke account.

  1. HOE KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN ALS IK GEEN AANKOOPBON HEB?

    Bij het retourneren in de winkel hoef je alleen maar het elektronische aankoopbewijs dat je ontvangen hebt bij de Verzendingsbevestiging te laten zien op het scherm van je mobiele telefoon samen met het artikel dat je wilt retourneren. Je hebt ook toegang tot je aankoopbewijs via de website of de APP. Je hoeft alleen maar in te loggen bij "Mijn Account" en daarna naar het gedeelte "Bestellingen" te gaan.

    Voor een DropOff retour moet je via je account een retour aanvragen en het item dat je wilt retourneren inpakken. Ga dan naar het afgiftepunt om het pakket in te leveren. Je hoeft geen retourticket uit te printen!