HOME » BETAALMETHODEN/BESTELLINGEN RETOURNEREN

BETAALMETHODEN/BESTELLINGEN RETOURNEREN


Het is nu nóg makkelijker om je bestelling te betalen!

  1. WELKE BETALINGSWIJZEN KAN IK GEBRUIKEN BIJ HET SHOPPEN?

    Je kunt de volgende betalingsmethoden gebruiken: Visa, Mastercard, Bancontact, Payconic, Paypal, Applepay en iDeal.

    Wij accepteren geen cheques of telefonische bestellingen.

  2. WANNEER WORDT HET BEDRAG VAN DE BESTELLING VAN MIJN BANKREKENING AFGESCHREVEN?

    Als de betaling door de bank is gemachtigd, ontvang je een email met bevestiging van je bestelling, maar het geld wordt pas van je bankrekening afgeschreven als de artikelen uit ons magazijn naar het door jou opgegeven adres worden verzonden.

    Dit betekent dat als we om welke reden dan ook niet in staat zijn een van de artikelen van je bestelling te verzenden, er geen bedrag van je rekening wordt afgeschreven.

 

  1. HOE KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?

    Je hebt 2 retouropties: via de winkel en DropOff retour.
    - U heeft de mogelijkheid om de items persoonlijk af te leveren bij ons in de shop. Graag vooraf even mailen of telefoneren, zodat er zeker iemand aanwezig is en u niet voor niets komt.  

    - Een 2de mogelijkheid is retourneren via de post. Indien u kiest voor deze optie, neem contact op met ons zodat wij u het retourformulier kunnen bezorgen. Uiteraard worden de items nagekeken op eventuele schade of gebruikssporen en moeten alle labels en originele etiketten nog aan het item bevestigd zijn. 
  2. HOE ONTVANG IK HET BEDRAG VAN MIJN RETOURZENDING?

    Zodra de retourzending is goedgekeurd, ontvang je het bedrag op dezelfde manier als je hebt betaald.

  3. WANNEER ONTVANG IK HET BEDRAG VAN MIJN RETOURZENDING?

    Nadat de retourzending is goedgekeurd, ontvang je een mail waarin wordt bevestigd dat het bedrag binnen enkele dagen op je rekening wordt overgemaakt. Het terugstorten op een creditcard en/of Paypal-rekening is altijd afhankelijk van je bank.

  4. WAT MOET IK DOEN ALS HET TERUGGESTORTE BEDRAG ONJUIST IS?

    Neem contact op met ons en we zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.

  5. HOE KAN IK CONTROLEREN OF MIJN BESTELLING GOED IS VERWERKT?

    Zodra de bestelling is geplaatst ontvang je een bevestigingsmail. Als je die niet ontvangt, kun je contact opnemen met ons.

  6. KAN IK EEN ARTIKEL UIT MIJN BESTELLING VERWIJDEREN?

    Zolang je de bestelling nog niet helemaal hebt afgerond, is het mogelijk artikelen uit je winkelmandje te verwijderen. Anders zul je de bestelling moeten annuleren.

  7. KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

    Ja, vanaf “Mijn bestellingen” in “Mijn account”.

Pretty In Ink behoudt zich het recht voor om retourzendingen die buiten de gestelde termijn zijn aangemeld of verstuurd, of items die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn verstuurd, te weigeren.